A A A K K K
людям з порушенням зору
Сектор освіти, культури, молоді, спорту та інформаційної політики Селищенської сільської ради

Колективний договір сектору ОКМСІП

Дата: 12.09.2023 12:06
Кількість переглядів: 23

Селищенська сільська рада територіальної громади

 

 

 

 

Схвалений на загальних зборах  трудового колективу сектору освіти, культури, молоді, спорту та інформаційної політики Селищенської сільської ради «20»  січня 2021 року

Протокол № 1

 

 

 

 

 

 

Колективний договір

 

між трудовим колективом сектору освіти, культури, молоді, спорту та інформаційної політики Селищенської сільської ради та адміністрацією установи на 2021–2025 роки

 

 

 

 

ЗАРЕЄСТРОВАНО

Виконкомом сільської ради

 

Реєстраційний номер №____від _____________ 2021__

Рекомендації реєструючого органу № _____ від ________________ 2021__ року

 

 

 

 

 

 

с. Селище

2021 рік

 

 

 

 

І. Загальні положення.

 

    1. Колективний договір укладено на основі чинного законодавства згідно із Законами України “Про колективні договори та угоди”, “Про оплату праці”, “Про відпустки”, “Про охорону праці” та КЗпП України на двосторонній основі між адміністрацією установи в особі завідувача сектору освіти, культури, молоді, спорту та інформаційної політики Селищенської сільської ради Ляшенко Антоніни Василівни з однієї сторони і трудовим колективом в особі уповноваженого представника Шевченко Лесі Іванівни з іншої сторони (далі Сторони).
    2. Даний колективний договір є правовим актом, який регулює трудові і соціально-економічні відносини між адміністрацією і працівниками на основі узгоджених інтересів сторін.
    3. Предметом даного договору є переважно додаткові, порівняно з чинним законодавством, положення з оплати і умов праці, соціального і житлово-побутового обслуговування працівників, гарантії і пільги, які надаються адміністрацією установи.
    4. Положення колективного договору розповсюджуються на усіх працівників сектору та керівника, кожного члена трудового колективу.
    5. Сторони визнають повноваження одна одної і зобов'язуються дотримуватися принципів соціального партнерства: паритетності представництва, рівноправності сторін, взаємної відповідальності, конструктивності та аргументованості при проведенні переговорів (консультацій) щодо укладення договору, внесення змін і доповнень до нього, вирішення всіх питань, що є предметом договору
    6. Договір укладений на 2021-2025 роки і діє до укладення нового договору. Договір набуває чинності з дня його підписання представниками сторін за умови ухвалення загальними зборами трудового колективу (ст. 9 ЗУ «Про колективні договори і угоди»).

 

ІІ. Організація управлінської діяльності і

забезпечення зайнятості працівників.

 

Адміністрація зобов’язується:

2.1.  Сприяти вирішенню соціальних питань колективу, правовому захисту посадових осіб, технічного та обслуговуючого персоналу у відповідності із їх статусом, створенню умов для навчання та підвищення кваліфікації у відповідних навчальних закладах, шляхом самоосвіти, просуванню по службі.

2.2.  Дотримуватись законодавства про працю, правил по охороні праці.

2.3.  Не вимагати від працівників виконання роботи і доручень, які не обумовлені трудовим договором та посадовими інструкціями.

2.4.  Забезпечувати контроль за дотриманням працівниками трудової дисципліни та правил внутрішнього розпорядку.

Трудовий колектив зобовязується:

2.5.  Додержуватись трудової дисципліни та режиму робочого часу.

2.6.  Нести персональну відповідальність за виконання службових обов’язків та поставлених завдань.

2.7.  Сумлінно та своєчасно виконувати свої службові обов’язки, проявляти ініціативу, творчість в роботі в межах своєї компетенції. Не допускати проступків, які заплямовують посадову особу, або дискредитують органи місцевого самоврядування.

2.8.  Постійно удосконалювати організацію своєї діяльності та підвищувати свій професійний рівень.

2.9.  Утримувати у належному стані своє робоче місце.

2.10.            Бережливо відноситись до майна та обладнання, не допускати його псування. У випадку здійснення працівником крадіжки, навмисного псування, нестачі чи втрати окремого майна або цінностей, матеріальна відповідальність накладається у відповідності із діючим законодавством.

2.11.  Створювати та зберігати сприятливу атмосферу в колективі.

2.12.            Утримуватися від організації масових акцій протесту, страйків з питань, що є предметом цього колективного договору за умови їх вирішення у встановленому чинним законодавством та цим колективним договором порядку.

 

Умови прийому, проходження служби та звільнення.

 

Адміністрація зобов’язується:

2.13. Здійснювати прийом на роботу на конкурсній основі та у відповідності із Положенням про порядок проведення конкурсу для вступу на службу в органи місцевого самоврядування, або за іншою процедурою.

2.14. Надавати першочергове право просування по службі спеціалістам високої кваліфікації, ініціативним, тим хто постійно підвищує свій професійний рівень.

2.15. Сприяти навчанню та підвищенню професійної кваліфікації через центр перепідготовки та підвищення кваліфікації органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ та організацій.

2.16.  При зміні структури сектору повідомляти представника трудового колективу про можливе скорочення чисельності штату працівників за 3 місяці, працівників, які підлягають вивільненню за 2 місяці.

2.17.  Не допускати безпідставного звільнення працівників.

2.18.  Направляти повідомлення про можливе вивільнення працівників до Корсунь-Шевченківського районного центру зайнятості, з метою допомоги у перенавчанні професіям, які користуються попитом.

 

 

Трудовий колектив зобовязується:

2.19. Виконувати вимоги цього колективного договору, законів України “Про службу в органах місцевого самоврядування”, «Про запобігання корупції», дотримуватись правил внутрішнього трудового розпорядку (Додаток1).

 

ІІІ. Режим роботи, тривалість робочого часу, відпустки та відрядження.

 

3.1.  При регулюванні робочого часу в секторі освіти,культури,молоді,спорту та інформаційної політики Селищенської сільської ради  сторони виходять з того, що нормативна тривалість роботи не може перевищувати 40 годин на тиждень.

3.2.  У секторі встановлюється такий режим роботи, який зобов’язуються виконувати всі працівники (Додаток1).

3.3.    Зміна та перегляд режиму роботи проводиться за погодженням з трудовим колективом.

3.4.    Встановити гарантовану тривалість щорічної оплачуваної відпустки для працівників, які не відносяться до категорії посадових осіб – 24 календарні дні, а для посадових осіб місцевого самоврядування – 30 календарних днів.  Надавати додаткову щорічну оплачувану відпустку:

- посадовим особам місцевого самоврядування, які мають стаж служби в цих органах понад 10 років, надається додаткова оплачувана відпустка тривалістю 5 календарних днів, а починаючи з 11-го року ця відпустка збільшується на 2 календарних дні за кожний наступний рік. Тривалість додаткової оплачуваної відпустки не може перевищувати 15 календарних днів

- жінкам, що працюють і мають двох або більше дітей віком до 15 років або дитину-інваліда, або які усиновили дитину, одиноким матерям, батькам, які виховують дитину без матерів (у тому числі й у разі тривалого перебування матері в лікувальному закладі), а також особам, які взяли дитину під опіку, – 10 календарних днів без урахування святкових і неробочих днів.

За наявності кількох підстав для надання додаткової оплачуваної відпустки загальна тривалість відпустки – 17 календарних днів згідно із ст. 19 Закону України «Про відпустки».

3.5.    Надавати працівникам додаткову відпустку із збереженням середньої заробітної плати при наявності економії фонду оплати праці у таких випадках:

3 календарні дні:

- батькові при народженні дитини;

- проводів сина на військову службу;

- шлюбу працівника або його дітей;

- смерті подружжя або близьких родичів;

1 календарний день:

- в день народження працівника;

 

- працівникам, які мають дітей шкільного віку - 1 вересня та в день закінчення навчального року;

- працівникам, які мають  дітей дошкільного та шкільного віку, для участі в у святах, зборах тощо.

- для посадки або збирання врожаю на ділянках для огородництва.

3.6.    Надавати працівникам інші види відпусток передбачених ст. 25 Закону України «Про відпустки».

3.7.     За сімейними обставинами та з інших причин надавати працівникам додаткові відпустки без збереження заробітної плати впродовж року до 15 календарних днів.

3.8.    Щорічні додаткові відпустки за бажанням працівника можуть надаватись одночасно з щорічною основною відпусткою або окремо від неї.

3.9     Своєчасно надавати працівникам додаткові відпустки у зв’язку з навчанням, творчі та соціальні відпустки (ст.ст. 13–20 Закону України «Про відпустки»).

3.10 Працівнику, який направлений у службове відрядження, оплата праці за виконану роботу здійснюється за всі робочі дні тижня за графіком і розмір такої оплати праці не може бути нижчим середнього заробітку.

3.11 За відрядженим працівником зберігається місце роботи (посада) протягом усього часу відрядження, в тому числі й часу перебування в дорозі.

3.12 Якщо працівник відбуває у відрядження у вихідний день, то йому після повернення з відрядження в установленому порядку надається інший день відпочинку.

3.13   При прийомі на роботу нових працівників знайомити їх з розпорядженням про зарахування на роботу, правилами внутрішнього трудового розпорядку (Додаток 1), записами в трудовій книжці, правилами по техніці безпеки, колективним договором.

 

IV. Оплата праці.

 

4.1. Оплата службовців та працівників сектору освіти, культури, молоді, спорту та інформаційної політики Селищенської сільської ради проводиться у відповідності із постановами Кабінету Міністрів України та рішеннями сільської ради, розпорядженням сільського голови. Зарплата посадових осіб складається із посадових окладів, надбавок за ранг, за вислугу років та інших надбавок, які визначаються постановами Кабінету Міністрів України та розпорядженням голови, і фінансуються із бюджету об’єднаної територіальної громади.

4.2. Мінімальна заробітна плата встановлюється відповідно до вимог чинного законодавства.

4.3. Надбавка за високі досягнення у праці встановлюється у розмірі до 50 відсотків посадового окладу з урахуванням надбавки за ранг посадової особи місцевого самоврядування та вислугу років відповідно до розпорядження сільського голови.

4.4. Надбавка за високі досягнення у праці встановлюється працівникам за умови сумлінного та якісного виконання ними своїх посадових обов’язків, ініціативності та відсутності порушень трудової дисципліни.

4.5. У разі несвоєчасного виконання завдань, погіршення якості роботи і порушення трудової дисципліни надбавка за високі досягнення у праці скасовується або розмір її зменшується у порядку, визначеному для їх встановлення.

4.6. Надбавка за особливі умови завідуючим бібліотеками встановлюється у граничному розмірі до 50 відсотків посадового окладу.

 

Адміністрація зобов’язується:

4.7.    Виплату заробітної плати здійснювати двічі на місяць: аванс 12-го числа, остаточну виплату 26-го, коли день виплати заробітної плати збігається з вихідним днем, напередодні цього дня. Заробітна плата за час щорічної відпустки виплачується не пізніше ніж, за 3 дні до початку відпустки.

Розмір заробітної плати за першу половину місяця складає 45% від нарахованої місячної заробітної плати, але не менше оплати за фактично відпрацьований час із розрахунку посадового окладу, надбавок за ранг та вислугу років.

4.8.    При призначенні на посаду нових працівників ознайомити із наказом про призначення на роботу, правилами внутрішнього трудового розпорядку, записами в трудовій книжці, правилами по техніці безпеки розміром та порядком одержання заробітної плати та колективним договором.

4.9.    Адміністрація може встановлювати окремим працівникам надбавки до посадових окладів (тарифних ставок) за професійну майстерність, складність дорученого завдання, за інтенсивність роботи (при економії фонду оплати праці).

          4.10.  Здійснювати преміювання працівників відповідно до їх особистого вкладу в загальні результати роботи в межах коштів передбачених в кошторисі сектору освіти, культури, молоді, спорту та інформаційної політики Селищенської сільської ради та економії фонду оплати праці. Умови нарахування премій викладені в “Положенні про преміювання та надання матеріальної допомоги посадовим особам, службовцям та робітникам, зайнятих обслуговуванням сектору освіти, культури, молоді, спорту та інформаційної політики Селищенської сільської ради та «Положенні про преміювання працівників культури сектору освіти, культури, молоді, спорту та інформаційної політики Селищенської сільської ради». (Додаток 2, 3).

4.11.  Проводити індексацію заробітної плати у зв’язку із зростанням індексу споживчих цін у відповідності із Законом України “Про індексацію грошових доходів населення”.

 

V. Соціальні гарантії.

 

Адміністрація зобов’язується:

5.1. Виплачувати матеріальну допомогу на оздоровлення посадових осіб, службовців та технічного персоналу при наданні щорічної відпустки в розмірі, що не перевищує середньомісячної заробітної плати працівника.

5.2. Виплачувати матеріальну допомогу на оздоровлення завідуючим бібліотеками, завідуючим сільськими клубами та директорам сільських будинків культури,працівникам сектору при наданні щорічної відпустки в розмірі посадового окладу.

5.3. Виплачувати матеріальну допомогу для вирішення соціально-побутових питань посадовим особам місцевого самоврядування в розмірах встановлених сільським головою, виходячи із фінансових можливостей, за погодженням з уповноваженою трудовим колективом особою.

5.4. За наказом завідувача сектору надавати працівникам вільний час для проходження медичних оглядів, отримання медичної допомоги, прибуття в державні органи для вирішення соціально-побутових проблем працівників без будь-яких відрахувань із заробітної плати та інших санкцій.

5.5. Усі працівники згідно із законом підлягають загальнообов’язковому державному соціальному страхуванню від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності, а також загальнообов’язковому державному соціальному страхуванню у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності.

5.6. Відшкодування шкоди, заподіяної працівникові внаслідок ушкодження його здоров’я або у разі смерті працівника, здійснюється відповідно до Закону України „Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування”.

5.7. Відшкодування за тимчасову втрату працездатності здійснюється відповідно до Закону України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування».

               

VI. Умови, охорона і безпека праці.

 

          Виходячи із пріоритетів державної політики в області охорони праці Адміністрація зобов’язується:

    1. Створювати для працівників безпечні і нешкідливі умови праці у відповідності із нормативними актами, а також забезпечити права працівників, гарантованих законодавством про охорону праці;
    2. Забезпечити своєчасне і якісне навчання та інструктаж по техніці безпеки, пожежній безпеці та санітарії, з питань надання першої медичної допомоги спеціалістів та працівників.
    3. Забезпечувати соціальне страхування працюючих від нещасного випадку.
    4. Заходи по запобіганню випадкам виробничого травматизму, професійним захворюванням, пожежам і аваріям здійснюються згідно з вимогами відповідних інструкцій.
    5. Організовувати проведення попередніх (при прийнятті на роботу) та періодичних медичних оглядів працівників згідно чинного законодавства.
    6. Не допускати до роботи працівників, які не пройшли навчання, інструктаж і перевірку знань з охорони праці.
    7. Розробити та забезпечити виконання комплексного плану заходів по покращенню безпечних умов праці з охорони праці, пожежної безпеки,гігієни праці (Додаток 4).

 

 Трудовий колектив зобовязується:

6.8.    Знати та виконувати вимоги нормативно-правових актів про охорону праці, санітарії, пожежної безпеки, електробезпеки, користуватись засобами колективного та індивідуального захисту.

6.9.  Дотримуватись зобов’язань по охороні праці та правил внутрішнього розпорядку.

    1. Співпрацювати з адміністрацією у створенні безпечних умов праці, брати активну участь по усуненню всякої виробничої ситуації, яка створює загрозу для життя та здоров’я людей, повідомити про загрозу керівництво.
    2.  Проходити у встановлено законодавством порядку попередніх (при прийнятті на роботу) та періодичних медичних оглядів працівників згідно чинного законодавства.

 

VII. Забезпечення гарантій діяльності представника трудового колективу

 

Адміністрація зобов’язується:

 

7.1.    Гарантувати свободу організації та проведення у неробочий час загальних зборів трудового колективу.

7.2.    Надавати представнику трудового колективу інформацію, необхідну для виконання його функцій.

7.3.    Працівники підприємства мають право через уповноважену особу від трудового колективу приймати участь у вирішенні питань, які стосуються покращення роботи установи, соціально-культурного та побутового обслуговування працівників.

 

VІІІ. Прикінцеві положення.

 

8.1.    Колективний договір набирає чинності з дня його підписання і діє до укладання нового договору.

8.2.    Зміни та доповнення договору в період його дії можуть вноситись тільки за згодою сторін і схвалені зборами трудового колективу.

8.3.    Контроль за виконанням колективного договору здійснюють сторони, які його уклали.

8.4.    Сторони періодично розглядають хід виконання колективного договору на спільному засіданні представника трудового колективу і адміністрації, взаємно звітують про його виконання один раз на рік у січні на зборах трудового колективу.

 

ІX. Заключні положення.

 

9.1.      Адміністрація та уповноважений представник трудового колективу в межах своєї компетенції зобов’язуються аналізувати причини та вживати заходи впливу на тих осіб, які допускають невиконання зобов’язань колективного договору, інформувати про це членів трудового колективу.

Контроль за виконанням колективного договору здійснюють сторони, які його уклали.

         

Колективний договір схвалено на загальних зборах трудового колективу, протокол № 1 від 20.01 2021р.

 

 

Колективний договір підписали:

 

Від адміністрації                                           Від трудового колективу

Завідувач сектору                                          уповноважений представник

 

 

_________________А.В.ЛЯШЕНКО           _________   Л.І.ШЕВЧЕНКО

 

 

Договір підписано____________________ 2021 року.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

              

Додаток №1

до колективного договору сектору освіти, культури, молоді, спорту та інформаційної політики Селищенської сільської ради

Правила

внутрішнього трудового розпорядку

сектору освіти, культури, молоді, спорту та інформаційної політики Селищенської сільської ради

 

 

          І. Загальні положення

1.1. Правила внутрішнього трудового розпорядку мають на меті зміцнення трудової та виконавської дисципліни, забезпечення правильної організації праці, повного раціонального використання робочого часу, належних безпечних умов праці, підвищення якості її продуктивності, своєчасної виплати заробітної плати.

1.2.  Ці Правила поширюються на всіх працівників сектору освіти, культури, молоді, спорту та інформаційної політики Селищенської сільської ради   

                                ІІ. Порядок прийняття і звільнення працівників

2. 1. При прийомі на роботу в сільську раду необхідно пред’явити:

2.1.1 трудову книжку, оформлену у встановленому порядку (особа, звільнена з рядів Збройних Сил України зобов’язана пред’явити військовий квиток);

2.1.2. паспорт;

2.1.3. диплом про освіту.

2.2. Прийом посадових осіб місцевого самоврядування на посади четвертої-сьомої категорії, здійснюється на конкурсній основі, крім випадків, коли інше встановлено законодавством України.

2.3. При прийомі працівника на роботу сільський голова зобов’язаний:

2.3.1. прийом на роботу оформити наказом, з яким ознайомити працівника під розпис;

2.3.2. ознайомити працівника з роботою, що йому доручається, умовами і розміром оплати праці, посадовою інструкцією, текстом попередження про  встановлені законодавством України обмеження,  пов'язані  з прийняттям на службу в органи місцевого самоврядування та її проходженням;

2.3.3 ознайомити працівника з Правилами внутрішнього трудового розпорядку;

2.3.4 провести інструктаж по техніці безпеки, виробничій санітарії, гігієні праці, протипожежній безпеці;

2.3.5 вести на всіх працівників трудові книжки в передбаченому законом порядку.

2.4. При звільненні працівників завідувач сектору зобов’язаний:

2.4.1 розривати трудові договори лише в передбаченому законодавством України випадку і порядку;

2.4.2 видавати в день звільнення працівника трудову книжку з внесеними в неї записами про звільнення і провести з ним повний розрахунок.

 

ІІІ. Основні обов’язки працівників

3.1. Основними обов’язками посадових осіб місцевого самоврядування є:

3.1.1  додержання Конституції  України  та інших актів законодавства України;

3.1.2  забезпечення ефективної роботи та виконання завдань відповідно до компетенції;

3.1.3    недопущення порушень прав і свобод людини та громадянина;

3.1.4 безпосереднє виконання покладених службових обов'язків, своєчасне і точне виконання рішень і вказівок керівників;

3.1.5  постійне вдосконалення організації своєї роботи і підвищення професійної кваліфікації;

3.1.6  дотримуватись вимог по охороні праці, техніки безпеки, виробничої санітарії, гігієни праці та протипожежної охорони, які передбачені відповідними правилами та інструкціями;

3.1.7 приймати міри по усуненню причин та умов, які перешкоджають нормальній роботі, і терміново повідомити про це керівництво сільської ради;

3.1.8 утримувати своє робоче місце, в чистоті та справному стані, а також дотримуватись встановленого порядку зберігання матеріальних цінностей і документів;

3.1.9 ефективно використовувати техніку та інше офісне обладнання, бережно відноситись до нього, економно та раціонально використовувати витратні матеріали, електричну енергію та інші матеріальні ресурси;

3.1.10 шанобливо ставитися до громадян, керівників і співробітників, дотримуватися високої культури спілкування;

3.1.11 не допускати дій і вчинків, які можуть зашкодити інтересам служби в органах місцевого самоврядування чи  негативно  вплинути на репутацію посадової особи місцевого самоврядування.

 

ІV. Основні обов’язки завідувача сектору щодо забезпечення правил внутрішнього трудового розпорядку

4.1Завідувач сектору освіти, культури, молоді, спорту та інформаційної політики Селищенської сільської ради зобов’язаний:

4.1.1. правильно організувати працю працівників;

4.1.2. забезпечити здорові та безпечні умови праці,

4.1.3. виплачувати заробітну плату в установлені терміни;

4.1.4.забезпечувати дотримання трудової та виробничої дисципліни, постійно здійснювати організаторську та виховну роботу;

4.1.5. дотримуватись законодавства про працю та правил охорони праці;

4.1.6. постійно контролювати знання та дотримання працівниками інструкцій по техніці безпеки, виробничій санітарії, гігієні праці та протипожежній охороні;

4.1.7. забезпечувати систематичне підвищення кваліфікації працівників;

V. Робочий час та його використання

5.1. У секторі освіти, культури, молоді, спорту та інформаційної політики Селищенської сільської ради встановлюється п’ятиденний робочий тиждень.

  5.2. Розпорядок роботи наступний:

  • початок роботи о - 8.00
  • закінчення робочого дня о – 17.15
  • закінчення робочого дня в п’ятницю о – 16.00
  • обідня перерва з 13.00 до 14.00
  • вихідні дні - субота і неділя.
  • напередодні святкових неробочих днів робочий день скорочується на одну годину

Для  працівників з неповним робочим днем:

  • початок роботи о - 8.00
  • закінчення робочого дня о – 12.00
  • вихідні дні - субота і неділя.

Для завідувачів бібліотек:

  • початок роботи о - 8.00
  • закінчення робочого дня о – 17.15
  • закінчення робочого дня в суботу о – 16.00
  • обідня перерва з 13.00 до 14.00
  • вихідні дні – неділя і понеділок.
  • напередодні святкових неробочих днів робочий день скорочується на одну годину

Для завідувачів бібліотек з неповним робочим днем:

  • початок роботи о - 9.00
  • закінчення робочого дня о – 13.00
  • вихідні дні – неділя і понеділок.

Для завідувачів сільськими клубами, директорів сільських будинків культури та художніх керівників:

  • середа і четвер початок роботи о - 9.00
  • закінчення робочого дня о – 18.00
  • обідня перерва з 13.00 до 14.00
  • п’ятниця, субота і неділя початок роботи о 13.00
  • закінчення робочого дня о 22.00
  • перерва з 17.00 до 18.00

вихідні дні – понеділок і вівторок

  • напередодні святкових неробочих днів робочий день скорочується на одну годину.

Для завідувачів сільськими клубами та директорів сільських будинків культури з неповним робочим днем:

  • середа і четвер початок роботи о - 9.00

закінчення робочого дня о – 13.00

  • п’ятниця, субота і неділя початок роботи о 18.00
  • закінчення робочого дня о 22.00

-    вихідні дні – понеділок і вівторок.

Для керівників народного самодіяльного хору та фольклорного ансамблю з неповним робочим днем:

  • середа і четвер початок роботи о - 18.00

закінчення робочого дня о – 19.30

  • п’ятниця, субота і неділя початок роботи о 11.30
  • закінчення робочого дня о 13.00

- вихідні дні – понеділок і вівторок.

Для прибиральниць сільських будинків культури з неповним робочим днем:

  • середа - неділя початок роботи о - 9.00

закінчення робочого дня о – 13.00

  • вихідні дні – понеділок і вівторок.

5.3. Для виконання невідкладної і непередбаченої роботи посадові особи можуть залучатися за наказом завідувача сектору з’являтися на службу у вихідні, святкові та неробочі дні, робота за які компенсується відповідно до чинного трудового законодавства або наданням іншого дня відпочинку.

5.4. За наказом завідувача сектору посадові особи можуть бути відкликані із щорічної або додаткової відпустки. Частина невикористаної відпустки, яка  залишилася, надається посадовій особі у будь-який інший час відповідного року чи приєднується до відпустки у наступному році.

5.5. Працівнику, який направлений у службове відрядження, оплата праці за виконану роботу здійснюється за всі робочі дні тижня за графіком і розмір такої оплати праці не може бути нижчим середнього заробітку.

5.6. За відрядженим працівником зберігається місце роботи (посада) протягом усього часу відрядження, в тому числі й часу перебування в дорозі.

5.7. Якщо працівник відбуває у відрядження у вихідний день, то йому після повернення з відрядження в установленому порядку надається інший день відпочинку.

5.8. Працівника, який з’явився на роботу у нетверезому стані, не допускається до роботи у цей робочий день і здійснюються дії відповідно до законодавства України.

5.9. Черговість надання щорічної відпустки встановлюється графіком, затвердженим керівництвом за погодженням з представником трудового колективу.

5.10. Графік відпусток складається на кожен календарний рік, затверджується у січні кожного року і доводиться до відома усіх працівників.

 

VI. Заохочення за успіхи у праці

6.1. За сумлінне виконання своїх трудових обов’язків, підвищення продуктивності праці, якості, тривалу і сумлінну працю, інші досягнення у роботі застосовуються наступні  заохочення:

6.1.1. виплата премії;

6.1.2. нагородження цінним подарунком.

Допускається поєднання декількох заохочень.

6.2. За особливі трудові заслуги посадові особи представляються до державних нагород та присвоєння почесних звань.

 

VII. Відповідальність за порушення трудової дисципліни

7.1. Дисциплінарні стягнення застосовуються до посадових осіб за  невиконання чи неналежне виконання службових обов'язків, перевищення своїх  повноважень, порушення обмежень, пов’язаних з проходженням служби в органах місцевого самоврядування, а також за вчинок, який порочить його як посадову особу або дискредитує державний орган, в якому він працює.

7.2. За порушення трудової дисципліни до працівника може бути застосовано тільки один з таких заходів стягнення:

7.2.1. догана;

7.2.2. звільнення.

7.3. Порушення трудової дисципліни, тобто невиконання або неналежне виконання по вині працівника покладених на нього трудових обов’язків, або порушення режиму роботи, тягне за собою повне або часткове позбавлення премій, винагород, що передбачаються положенням про преміювання у порядку і розмірах, передбачених останнім.

7.4. Дисциплінарні стягнення застосовуються наказом завідувача сектору і оголошуються в наказі, яке доводиться працівнику під розпис не пізніше трьох днів з моменту оголошення.

7.5. До застосування мір дисциплінарного стягнення від порушника потрібно взяти пояснення в письмовій формі.

Відмова від дачі пояснення не є перешкодою  для застосування стягнення.

Дисциплінарне стягнення застосовується безпосередньо після виявлення порушення, але не пізніше одного місяця з дня його виявлення, не враховуючи часу хвороби або перебування у щорічній відпустці. Дисциплінарне стягнення не може бути накладене пізніше шести місяців з дня допущення порушення.

7.6. За кожне порушення трудової дисципліни може бути застосоване лише одне дисциплінарне стягнення. При застосуванні враховується важкість скоєного порушення, обставини, за яких його було допущено, попередня робота та поведінка працівника.

7.7. Якщо протягом року з дня застосування до працівника не будуть застосовані нові дисциплінарні стягнення, то він вважається таким, що не був покараний.

Дисциплінарне стягнення може бути знято достроково за пропозицією  трудового колективу, якщо працівник не допускає нових порушень і проявив себе, як сумлінний працівник.

Зняття стягнення оформляється розпорядженням сільського голови.

 

VIII. Заключні положення

8.1. Правила  внутрішнього трудового розпорядку вивішуються на видному місці.

8.2. Працівники сектору освіти, культури, молоді, спорту та інформаційної політики Селищенської сільської ради зобов’язані ознайомлюються із зазначеними Правилами під розпис.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                       

 

 

 

 

 

Додаток № 3                                                                                 до колективного договору сектору освіти, культури, молоді, спорту та інформаційної політики Селищенської сільської ради

 

ПОЛОЖЕННЯ

про преміювання працівників культури

сектору освіти, культури, молоді, спорту та інформаційної політики Селищенської сільської ради

 

І. Загальні положення

 

          1.1. Це Положення розроблено на підставі положень КЗпП України, Закону України  «Про оплату праці», наказу Міністерства культури і туризму України від 18.10.2005 р. № 745 «Про впорядкування умов оплати праці працівникам культури на основі єдиної тарифної сітки» зі змінами, з метою стимулювання добросовісної праці працівників культури.

          1.2. Положення про преміювання передбачає порядок матеріального стимулювання працівників за творчу активність і ініціативу в реалізації покладених на них обов’язків, сумлінне, якісне та своєчасне виконання завдань та доручень, високу результативність у роботі, плідну працю, вагомий внесок у справу навчання та виховання підростаючого покоління, показників діяльності закладу.

          1.3. Згідно з цим положенням здійснюється преміювання всіх працівників культури за результатами роботи з урахуванням індивідуальної оцінки якості праці.

        1.4.Премія  може бути виплачена з нагоди державних і професійних свят.

2. Джерела коштів на виплату премії

 

          2.1. Премії виплачуються в межах коштів передбачених фондом оплати праці та економії фонду оплати праці.

 

3. Основні показники для визначення преміювання

 

          3.1. Бездоганне виконання службових обов’язків, передбачених посадовою інструкцією, професійна сумлінна праця, якість роботи.

          3.2. Безумовне виконання правил внутрішнього трудового розпорядку, розпоряджень сільського голови, висока виконавська дисципліна, відсутність обґрунтованих зауважень з боку перевіряючих.

          3.3. Стабільна багаторічна праця.

          3.4. Досягнення в роботі чи суспільній діяльності, які призвели до зростання рейтингу закладу культури.

          3.5. Проявлення ініціативи та високі  результати роботи.

 

4. Порядок преміювання

 

          4.1. Преміювання здійснюється за результатами праці за місяць, а також до державних, професійних свят.

          4.2. Для визначення розміру премії враховується виконання основних показників, викладених у розділі 3.

          4.3. Конкретний розмір премії визначається у відсотках до посадового окладу або у вигляді фіксованої суми відповідно до особистого внеску в загальні результати роботи.

                   

5. Порядок нарахування премії. Розмір та порядок виплати

 

5.1. Премії нараховуються згідно наказу завідувача сектору.

5.2. Премія виплачується одночасно з виплатою заробітної плати за другу половину місяця, наступного за звітним.

          5.3. Премії не виплачують за час відпусток, тимчасової непрацездатності, навчання з метою підвищення кваліфікації, в т.ч. за кордоном, а також в інших випадках, коли згідно з чинним законодавством виплати проводяться виходячи із середньої заробітної плати.

 

6. Умови часткового або повного позбавлення премії

 

6.1. Премія не виплачується у разі невиконання або неналежного виконання обов’язків, погіршення якості роботи, порушення трудової дисципліни, прогули, наявність скарг, на період дисциплінарного стягнення, порушення норм з охорони праці згідно наказу завідувача сектору.

 

 

 

Завідувач сектору освіти, культури,

молоді, спорту

та  інформаційної політики              

Селищенської сільської ради                                             Антоніна ЛЯШЕНКО

 

 

 

 

 

 

 

Додаток № 4                                                                                 до колективного договору сектору освіти, культури, молоді, спорту та інформаційної політики Селищенської сільської ради

 

 

КОМПЛЕКСНИЙ ПЛАН ЗАХОДІВ

По покращенню безпечних умов праці з охорони праці, пожежної безпеки, гігієни праці

 

№п/п

Назва заходу

Орієнтована

вартість, грн.

Виконавець

Термін виконання

Посилання на нормативні документи

1

Проводити  вступний, первинний,повторний і цільовий інструктажі з ОП і ПБ з працівниками

-

Завідувач сектору

Постійно

На виконання

ст. 13,18 ЗУ «Про охорону праці», п.6 «Типового положення з питань охорони праці»

2

Забезпечення організації аптечкою для надання першої медичної допомоги при нещасних випадках

_

Завідувач сектору

На протязі року

На виконання ЗУ «Про забезпечення санітарного і епідеміологічного благополуччя населення», ст. 13 ЗУ «Про охорону праці»

3

Забезпечувати працівників ватно-марлевими пов’язками на період епідемії з ціллю попередження захворювань грипом

_

Завідувач сектору

На період епідемії

На виконання ЗУ «Про забезпечення санітарного і епідеміологічного благополуччя населення»

4

Перезаряджати вогнегасники та купувати нові

_

Завідувач сектору

По мірі настання терміну

На виконання правил пожежної безпеки України

 

Всього

 

 

 

 

 

 

Завідувач сектору освіти, культури,

молоді, спорту

та  інформаційної політики              

Селищенської сільської ради                                             Антоніна ЛЯШЕНКО

 

 

ЗМІСТ

 

  1. Колективний договір між адміністрацією сектору освіти, культури, молоді, спорту та інформаційної політики Селищенської сільської ради та трудовим колективом  _________________     ст. 2
  2. Правила внутрішнього трудового розпорядку сектору освіти, культури, молоді, спорту та інформаційної політики Селищенської сільської ради ___________________________     ст. 11
  3. Положення про преміювання та надання матеріальної допомоги посадовим особам, службовцям та робітникам, зайнятих обслуговуванням сектору освіти, культури, молоді, спорту та інформаційної політики Селищенської сільської ради __________________________________________________   ст. 17
  4. Положення про преміювання працівників культури сектору освіти, культури, молоді, спорту та інформаційної політики Селищенської сільської ради __________________    ст. 20
  5. Комплексний план заходів по покращенню безпечних умов праці з ОП, ПБ, ГП____________________________________________  ст. 22

 


« повернутися

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень