A A A K K K
людям з порушенням зору
Сектор освіти, культури, молоді, спорту та інформаційної політики Селищенської сільської ради

Стратегія розвитку ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ Селищенської сільської ради Черкаської області на 2021-2025 роки

 

ЗМІСТ

 

Паспорт Стратегії розвитку закладів освіти Селищенської сільської ради

Вступ

Характеристика діяльності закладів освіти

Концепція  розвитку закладів освіти на 2021-2025 роки

  1. Загальні положення
  2. Мета та завдання
  3. Основні шляхи реалізації Концепції
  4. Матеріально-технічне та фінансове забезпечення

Шляхи реалізації Стратегії розвитку закладів освіти

  1. Проєкт «Освітній процес»
  2. Проєкт «Методичне забезпечення освітнього процесу»
  3. Проєкт «Управління закладами освіти»
  4. Проєкт «Кадрове забезпечення освітнього процесу»
  5. Проєкт «Інформаційно-освітнє середовище»
  6. Проєкт «Виховна система»
  7. Проєкт «Здорова особистість»
  8. Проєкт «Соціально-психологічний супровід»
  9. Проєкт «Матеріально-технічне забезпечення освітнього процесу»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Паспорт Стратегії розвитку

 

Назва організації

Сектор освіти,культури,молоді,спорту та інформаційної політики Селищенської сільської ради

Підстава для розробки

Необхідність удосконалення якості освіти, оновлення її змісту і структури; вироблення освітньої стратегії з урахуванням якісних змін у державі; оптимізація механізму управління закладами освіти

Мета Стратегії розвитку

Створення умов для забезпечення в закладах освіти якісної, сучасної, індивідуально-орієнтованої системи освіти відповідно до вимог в суспільстві, запитів особистості й потреб держави; забезпечення ефективного управління розвитком закладу освіти

Завдання Стратегії розвитку

  • впровадження освітніх інновацій, інформаційно-комунікаційних педагогічних технологій;
  • впровадження здоров’язберігаючих технологій в освітній процес;
  • створення толерантного, безпечного середовища у закладі освіти;
  • підтримка дітей і молоді з особливими потребами;
  • забезпечення консолідації та взаємодії із соціальними партнерами з метою інтенсифікації розвитку й удосконалення освітнього середовища;
  • приведення матеріально-технічного стану закладів освіти у відповідність потребам сучасної освіти

Термін реалізації Стратегії розвитку

2021-2025 рр.

Етапи Стратегії розвитку

Організаційно-проектувальний етап – січень- тавень 2021 року:

  • розробка Стратегії розвитку закладів освіти;
  • визначення основних стратегій, заходів і механізмів розвитку закладу освіти.

Аналітико-практичний етап – вересень 2021 року – вересень 2024 року:

  • практична реалізація Стратегії розвитку закладу освіти;
  • організація моніторингового спостереження за результатами виконання заходів Стратегії розвитку закладу освіти.

Узагальнюючий етап – жовтень 2024 – грудень 2025 року:

  • аналіз досягнутих результатів виконання Стратегії розвитку закладу освіти;
  • визначення перспектив подальшого розвитку закладів освіти;
  • поширення позитивного досвіду.

 

Ресурсне забезпечення реалізації планування

  • здобуття педагогами, які працюють з дітьми з особливими освітніми потребами відповідної фахової освіти;
  • підвищення кваліфікаційного рівня керівництва та педагогічних працівників закладу освіти;
  • підвищення ефективності використання бюджетних і позабюджетних коштів.

Очікувані результати

  • забезпечення гідних умов для здобуття якісної, сучасної, індивідуально-орієнтованої системи освіти відповідно до вимог суспільства, запитів особистості й потреб держави.
  • підвищення рівня професійної компетентності педагогічних працівників (психолого-педагогічними знаннями та вміннями, володіння прийомами індивідуалізації навчання та виховання учнів);
  • підвищення рівня навчальних досягнень учнів;
  • підвищення рівня вихованості школярів;
  • створення ефективної моделі допрофесійної підготовки учнів, розвиток здатності учнів до вибору успішної професії та формування соціально значущих життєвих компетенцій відповідно до вимог сучасного ринку праці;
  • створення позитивного іміджу школи в соціумі,
  •  підвищення її конкурентоздатності.

Показники ефективності планування

  • збільшення позитивного іміджу закладів освіти та конкурентоспроможності на ринку освітніх послуг;
  • збільшення контингенту учнів;
  • розширення ділових партнерських зв’язків.

Контроль, корекція й оцінювання планування

  • системний моніторинг реалізації Стратегії розвитку закладів освіти;
  • участь батьків, громадськості в оцінюванні якості освітніх послуг.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ВСТУП

Підготовка Стратегії розвитку закладів освіти Селищенської сільської ради Черкаської області на 2021-2025 роки зумовлена якісним оновленням змісту освіти, який полягає в необхідності привести її у відповідність із європейськими стандартами, потребами сучасного життя, запитами суспільства щодо якісної і доступної освіти.

Пріоритетними напрямами розвитку закладів освіти Селищенської громади є:

формування високого рівня інформаційної культури кожного учасника освітнього процесу;

- забезпечення права дітей з особливостями розвитку на здобуття відповідного рівня загальної середньої освіти згідно з їх можливостями, здібностями, з урахуванням індивідуальних фізіологічних та психічних особливостей;

- забезпечення ранньої соціалізації та підготовки таких дітей до здобуття відповідного рівня загальної середньої освіти шляхом спеціально організованого освітнього процесу;

-  надання кваліфікованої методичної і консультативної допомоги сім’ям, батькам або особам, які їх замінюють, у нагляді, вихованні та навчанні дітей з особливими потребами;

- надання комплексної педагогічної, психологічної, корекційно-розвивальної допомоги дітям, які потребують корекції фізичного та розумового розвитку;

     - формування громадянської позиції, власної гідності, готовності до трудової діяльності, відповідальності за свої дії.

Стратегія визначає основні шляхи розвитку закладів освіти Селищенської громади. Вона скеровує педагогічних працівників до реалізації ціннісних пріоритетів особистості, задоволення освітніх потреб молоді, створення розвивального та безпечного середовища. Стратегія розвитку спрямована в площину цінностей особистісного розвитку, варіативності й відкритості освітньої системи закладу, зумовлює модернізацію чинників, які впливають на якість освітнього процесу, змісту освіти, форм і методів навчання й виховання, системи контролю й оцінювання, управлінських рішень, взаємовідповідальності всіх учасників освітнього процесу. Стратегія є комплексом методичних, матеріально-технічних та управлінських розділів із визначенням шляхів їх реалізації. У ній максимально враховані потреби педагогічного, учнівського та батьківського колективів школи.

Основними результатами стратегії розвитку закладів освіти будуть удосконалення й модернізація сучасного освітнього середовища у школах, системні позитивні зміни, підвищення рівня та якості освіти для дітей з особливими педагогічними потребами. Стратегія дає можливість виробити стратегічні та пріоритетні напрями діяльності закладу освіти на найближчі роки.

 

Характеристика діяльності закладів освіти Селищенської сільської ради

Сектор освіти, культури, молоді, спорту та інформаційної політики Селищенської сільської ради забезпечує здобуття повної загальної для учнів закріпленого мікрорайону:

 

 

№ з/п

Заклад загальної середньої освіти

Назви населених пунктів та вулиць, закріплених за територією обслуговування закладу освіти

1.

Селищенський ліцей Селищенської сільської ради Черкаської області

с.Селище

с.Гута-Селицька

с.Журавка

с.Тараща

с.Тихі верби

 

2.

Квітчанський ліцей Селищенської сільської ради Черкаської області

с.Квітки

с.Листвинна

с.Петрушки

с.Глушки,

 

3.

Черепинська гімназія ім.Героя Китайської народної республіки Г.Кулішенка Селищенської сільської ради Черкаської області

с.Черепин

с.Вільхівчик

с.Карашина

4.

Завадівська гімназія Селищенської сільської ради Черкаської області

с.Завадівка

с.Миропілля

с.Кошмак

5.

Сухинівська гімназія Селищенської сільської ради Черкаської області

с.Сухини

 

 

        Станом на вересень 2021 року в закладах навчаються 296 здобувачі освіти із закріплених мікрорайонів з них: 3 дитина- інвалід, 1 дитина, позбавлена батьківського піклування), 40 дітей з багатодітних та малозабезпечених сімей, 7дітей учасників АТО, 2 дітей – інвалідів.

Педагогічний колектив налічує 83 педагогів з педагогічною освітою. Освітні послуги надають: 82 педагогічних працівники. З них мають кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії» – 14, «першої категорії» – 38, «другої категорії» – 10, «спеціаліст» – 20, педагогічне звання «вчитель-методист» – 0, «старший учитель» – 2, «вихователь-методист» – 0.

 

 

Матеріально-технічне забезпечення закладів освіти:

1. Кількість споруд, майстерень, допоміжних приміщень – 8 споруди, 68 класних кімнат, методичні кабінети, спортивні кімнати, комбіновані майстерні, 7 кімнат дошкільної групи, їдальні (350 місць), власні  котельні на твердому паливі,одна газова котельня та підсобні будівлі.

 

2. Усі заклади загальної середньої освіти забезпечені комп’ютерною технікою (встановлено 103 одиниці комп’ютерної техніки, в тому числі 6 НКК).   

Використовується 6 інтерактивних дошок та 8 проекторів.  У закладах загальної середньої освіти налічується 71 програмні засоби для забезпечення викладання основ наук та організації виховного процесу.  На один комп’ютер            в ОТГ припадає 3 учня 1-11 класів та 2  учня 5-11 класів.

Усі заклади загальної середньої освіти підключені 100 % до швидкісної мережі Інтернет.

Створено сайти  закладів загальної середньої освіти.

3. Телевізори – 25 штук.

4. Наявність транспорту – 3 шкільний автобус.

5. Заклади освіти підключено до локальних мережі Інтернет.

6. Забезпечено проточною холодною і гарячою водою.

7. Забезпечено   внутрішніми туалетами.

Упродовж останніх років є позитивні зрушення в методичній роботі закладів: більш ефективно, завдяки розробленим методичними радами закладу заходам, проходить атестація педагогічних працівників, розповсюджується передовий педагогічний досвід, впроваджуються інноваційні форми і методи навчання і виховання.

Створені умови для розвитку ключових компетентностей, а саме: навчальна, культурна, здоров’язберігаюча, інформаційно-комунікативна, соціальна, громадянська, підприємницька форми роботи.

        Створено безпечне освітнє середовище для Нової української школи.

Постійно ведеться робота по зміцненню матеріально-технічної бази закладів освіти.

Поряд з цим є ряд невирішених проблем, саме:

  1. Недостатня кількість демонстраційного обладнання, наочності.
  2. Недостатній рівень володіння сучасними комп’ютерними технологіями окремими педагогічними працівниками.
  3. Слабкі читацькі інтереси учнів.
  4. Недостатній рівень формування у школярів потреб і навичок самоосвітньої роботи, здатності до навчання упродовж життя.
  5. Нерозуміння освітніх і виховних цілей батьками учнів.
  6. Недостатня відповідальність батьків за навчання та виховання дітей.

 

 

Стратегія розвитку закладів освіти на 2021-2025 роки

  1. Загальні положення

Пріоритетним напрямком сучасної освітньої системи України, що підтверджено сучасними державними законами та нормативними документами, є доступ до якісної освіти, до найкращих світових здобутків у освітній галузі. Концепція Нової української школи, Державний стандарт початкової освіти та Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти орієнтує педагогів на перехід від декларування переваг особистісної моделі до її практичного впровадження. Визначено вимоги до навчальних досягнень учнів, які відповідають змісту і структурі предметних компетентностей (учень знає, розуміє, застосовує, аналізує, виявляє ставлення, оцінює, тощо). Разом із предметною підготовкою за роки здобуття повної загальної середньої освіти діти мають оволодіти ключовими компетентностями: уміння вчитися, спілкуватися державною, мовою; математична і базова компетентності в галузі природознавства; інформаційно- комунікаційна; соціальна і громадянська; загальнокультурна; підприємницька; здоров’язберігаюча.

Діяльність закладів освіти Селищенської сілької рґрунтується на засадах особистісно- орієнтованого, компетентнісного та діяльнісного підходів. Відповідно до Концепції Нової української школи заклад освіти працюватиме на засадах «педагогіки партнерства». Основні принципи цього підходу:

- повага до особистості;

- доброзичливість і позитивне ставлення;

- довіра у відносинах;

- діалог - взаємодія - взаємоповага;

- розподілене лідерство (проактивність, право вибору та відповідальність за нього, горизонтальність зв'язків);

- принципи соціального партнерства (рівність сторін, добровільність прийняття зобов'язань, обов'язковість виконання домовленостей).

Основна мета діяльності закладів – це безперервний процес підвищення ефективності освітнього процесу з одночасним урахуванням потреб суспільства, потреб особистості учня. Цьому сприяє застосування новітніх досягнень педагогіки та психології, використання інноваційних технологій навчання, комп’ютеризація освітнього процесу, допрофесійна підготовка здобувача освіти.

 

  1. Мета та завдання Стратегії розвитку

Мета: створення умов для забезпечення в закладах освіти якісної, сучасної, індивідуально-орієнтованої системи освіти, запитів особистості й потреб держави; забезпечення ефективного управління розвитком закладу освіти.

Відповідно до загальної мети, завданням закладу є різнобічний розвиток особистості дитини відповідно до її вікових та індивідуальних психофізіологічних особливостей, формування в неї загальнокультурних і морально-етичних цінностей, ключових і предметних компетентностей, необхідних життєвих і соціальних навичок, що забезпечують її готовність до продовження навчання, життя у демократичному суспільстві. Найціннішим результатом освіти в особистісному вимірі є здорова дитина, мотивована на успішне навчання, дослідницьке ставлення до життя; це учень / учениця, які вміють вчитися з різних джерел і критично оцінювати інформацію, відповідально ставитися до себе та інших людей, усвідомлювати себе громадянином / громадянкою України, вміти реалізувати себе в суспільстві.

 

На реалізацію визначеної мети спрямовані основні завдання діяльності закладів освіти: 

  • створення належних умов для функціонування системи освіти в закладах освіти, яка забезпечує розвиток, виховання і навчання дитини, ґрунтується на єднанні сімейного та суспільного виховання;
  • сприяння гуманізації відносин в закладах та сім'ї,
  • забезпечення суттєвого зростання якості освіти, створення комплексу умов рівного доступу до неї;
  • впровадження заходів у освітній діяльності, спрямованих на розвиток усвідомленого вибору та наступного освоєння навчальних професійних знань і навичок;
  • запровадження в освітній процес здоров’язберігаючих технологій, створення безпечних умов навчання та виховання дітей;
  • створення шкільного середовища, що сприятиме прагненню учнів до самопізнання, самоаналізу, саморозвитку;
  • модернізація матеріально-технічної бази закладів освіти;
  • створення інформаційно-навчального середовища, упровадження новітніх відкритих навчальних систем і відповідних педагогічних технологій;
  • створення умов впровадження початкової освіти Нової школи; яка поділяється на два цикли:

• перший, адаптаційно-ігровий (1-2 класи);

• другий, основний (3-4 класи).

  • створення умов впровадження базової середньої освіти Нової школи, яка поділяється на два цикли:

• перший, адаптаційний (5-6 класи);

• другий, базове предметне навчання (7-10 класи).

 

  1. Основні шляхи реалізації Стратегії

Умови реалізації Стратегії

 

Умовами реалізації пріоритетних напрямів Стратегії є запровадження нових педагогічних та управлінських технологій:

  • перехід на концептуальну форму розвитку освіти в закладах;
  • впровадження системи постійного відстеження динаміки змін в освіті;
  • оновлення функцій управління відповідно до нових видів управлінської діяльності;
  • організаційне та функціональне оновлення діяльності методичної служби;
  • реальне забезпечення відкритості та доступності освітньої галузі закладів освіти перед громадськістю.

 

Очікувані результати реалізації заходів Стратегії

        Основними очікуваними результатами вирішення завдань є:

  • формування культури спілкування та інформаційної культури учасників освітнього процесу;
  • мотиваційний аспект набуття знань учнями;
  • розвиток соціальної та комунікативної активності учнів;
  • формування в учнів навичок ефективного спілкування;
  • формування в учнів культури збереження і зміцнення свого здоров’я; 
  • створення безпечного толерантного шкільного середовища;
  • формування системи моніторингу освітнього процесу з метою аналізу стану та динаміки розвитку закладів освіти.
  • надання доступу педагогічним працівникам та учням до сучасних інформаційних ресурсів та технологій;
  • підняття освітнього процесу на новий якісний рівень;
  • залучення громадськості, батьків, учнів до плідної співпраці з метою розвитку закладів освіти.

 

  1. Матеріально-технічне та фінансове забезпечення

Стратегія розвитку реалізується в межах загального обсягу видатків, виділених Засновником, а також передбачає залучення позабюджетних коштів інвесторів, меценатів, інших юридичних і фізичних осіб, що не суперечить чинному законодавству України.

 

                 Шляхи реалізації Стратегії розвитку закладу

  1. Проєкт «Освітній процес»

Мета: 

  • забезпечення умов для інтелектуального, соціального, морального і фізичного   розвитку здобувачів освіти; 
  • створення сприятливого та безпечного освітнього середовища для навчання, самовираження і самореалізації учнів;
  • сприяння різнобічному розвитку особистості, індивідуалізації та диференціації навчання;
  • розвиток життєвих компетентностей здобувачів та здатності навчання упродовж життя.

   

Завдання:

  • забезпечення реалізації права громадян на базову загальну середню освіту;
  • виконання вимог Державного стандарту початкової загальної освіти, Державного стандарту базової загальної середньої освіти та Державного стандарту повної загальної середньої освіти;
  • підготовка учнів до подальшої освіти та трудової діяльності;
  • виховання в учнів поваги до Конституції України, державних символів України, прав і свобод людини і громадянина;
  • розвиток особистості шляхом залучення до творчої діяльності;
  • забезпечення наступності між початковою загальною освітою та базовою загальною середньою освітою, базовою та повною загальною середньою освітою.

 

Пріоритети:

  • запровадження сучасних форм і методів навчання;
  • забезпечення індивідуального підходу до кожної дитини;
  • формування особистості, що базується на знаннях, досвіді, цінностях,
  • здібностях, набутих завдяки навчанню і вихованню.

                                     Шляхи реалізації

№ з/п

Зміст роботи

Очікувані результати

Термін виконання

Відповідальні

 

1

Організація розробки та впровадження методичних рекомендацій щодо моніторингу  оцінювання досягнень учнів

Розвиток талантів, здібностей, компетентностей, наскрізних умінь здобувачів освіти

2021-2025

Сектор ОКМСІП Селищенської сільської ради,

директори закладів освіти

2

Забезпечення учнів підручниками

Створення оптимальних умов для здобуття освіти

2021-2025

Сектор ОКМСІП Селищенської сільської ради,

директори закладів освіти

3

Упровадження STEM та STEАM-освіти

Розвиток уміння  інтегрувати набуті навички в повсякденне життя та перетворення інформації з однієї форми в іншу

2021-2025

Сектор ОКМСІП Селищенської сільської ради,

директори закладів освіти

4

Реалізація Концепції Нової української школи

Створення умов для набуття життєвоважливих компетентностей, формування наскрізних умінь в учнів

2021-2025

Сектор ОКМСІП Селищенської сільської ради,

директори закладів освіти

5

Залучення батьківської громадськості до стратегічного планування та до участі в освітніх проєктах

Підвищення рівня навченності та вихованості учнів, зміцнення матеріальної бази закладів освіти

2021-2025

Сектор ОКМСІП, заклади освіти Селищенської сільської ради,

 

6

Формування національної ідентичності здобувачів освіти

Супровід та підтримка обдарованості у дітей, зокрема формуванню в них життєвих стратегій у сучасному соціумі, обмін досвідом у практичній роботі з дітьми

2021-2025

Сектор ОКМСІП, заклади освіти Селищенської сільської ради,

 

 

    1. Додаток до проєкту «Освітній процес»

щодо реалізації Концепції Нової української школи

 

№ з/п

Зміст роботи

Очікувані результати

Терміни виконання

Відповідальні

1

Моніторинг адаптації новоприбулих учнів до начання

Створення сприятливого психологічного клімату для здобувачів освіти

2021-2025

Сектор ОКМСІП, заклади освіти Селищенської сільської ради,

 

2

Реалізація прикладного аспекту в початковому курсі математики

Покращення математичної компетентності

2021-2025

Сектор ОКМСІП, заклади освіти Селищенської сільської ради,

 

3

Створення системи співпраці (педагог-учень-батьки)

Формування педагогіки партнерства

2021

Сектор ОКМСІП, заклади освіти Селищенської сільської ради,

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Проєкт «Методичне забезпечення освітнього процесу»

Мета:

  • підвищення якості методичної роботи з забезпеченням різноманітних форм навчання; 
  • підвищення ефективності освітнього процесу; 
  • стимулювання саморозвитку та творчого пошуку педагогічних працівників закладів освіти Селищенської громади.

 

Завдання:

  • забезпечення освітнього процесу кадрами з відповідною педагогічною освітою; 
  • забезпечення цілеспрямованого методичного навчання педагогічних кадрів; 
  • вдосконалення науково-теоретичної, методичної та психологічної підготовки педагогічних працівників; 
  • стимулювання педагогічних працівників до саморозвитку та самоосвіти, активізація їх творчого потенціалу.

 

Пріоритети: 

  • ефективність методичної роботи; 
  • інформальна освіта – особиста робота кожного педагогічного працівника;
  • участь у методичній роботі – обов’язок кожного педагогічного працівника.

 

Шляхи реалізації

№ з/п

Зміст роботи

Очікувані результати

Термін виконання

Відповідальні

 

1

Забезпечення умов для професійного самовдосконалення педагогічних працівників

Підвищення рівня фахової компетентності педагогічних працівників, сприяння їх саморозвитку

2021-2025

Сектор ОКМСІП, заклади освіти Селищенської сільської ради,

 

2

Підтримка добровільної сертифікації вчителів початкових класів

Готовність вчителя до інноваційних перетворень у професійній діяльності

2021-2025

Сектор ОКМСІП, заклади освіти Селищенської сільської ради,

вчителі початкових класів

3

Організація співпраці з установами та закладами України, що надають освітні послуги з підвищення кваліфікації

Постійне підвищення кваліфікації педагогічними працівниками (виконання постанови КМУ від 21.08.2019

№ 800)

2021-2025

Сектор ОКМСІП, заклади освіти Селищенської сільської ради,

 

4

Залучення педагогічних працівників до участі у фахових та методичних заходах Всеукраїнського та обласного рівнів

Підвищення мотиваційної активності, запобігання професійному вигоранню

2021-2025

Сектор ОКМСІП, заклади освіти Селищенської сільської ради,

 

5

Створення системи моніторингу динаміки зростання професійного і творчого потенціалу педагогічних працівників

Підвищення науковотеоретичної, методичної та психологічної підготовки педагогічних працівників

2021

Сектор ОКМСІП, заклади освіти Селищенської сільської ради,

 

6

Вивчення, узагальнення та вровадження досвіду роботи найкращих педагогічних працівників закладів освіти

Підтримка творчої діяльності педпрацівників закладу освіти, розвиток їхньої професійної компетентності, підвищення педагогічної майстерності, оновлення методичного та інформаційного забезпечення освітнього процесу і популяризації кращих педагогічних надбань

2021-2025

Сектор ОКМСІП, заклади освіти Селищенської сільської ради,

 

7

Створення умов для оволодіння педагогами інноваційними методиками та технологіями навчання

Використання інноваційних методик у своїй роботі

 

2021-2025

Сектор ОКМСІП, заклади освіти Селищенської сільської ради,

 

8

Організація і проведення різноманітних методичних заходів для педагогічних працівників

Удосконалення методичної роботи закладів освіти, розвиток здатності педпрацівників до ініціативної, творчої, пошукової діяльності

2021-2025

Сектор ОКМСІП, заклади освіти Селищенської сільської ради,

 

9

Своєчасне надання різноманітних інформаційних послуг та консультацій

Результат роботи вчителя – ефект розвитку учнів

2021-2025

Сектор ОКМСІП, заклади освіти Селищенської сільської ради,

 

 

 

 

    1. Додаток до проєкту «Методичне забезпечення освітнього процесу» щодо впровадження STEM-освіти

 

№ з/п

Зміст роботи

Термін виконання

Відповідальні

Управлінсько-аналітична робота

1

Вивчення нормативної бази щодо організаційного, науково-методичного, інформаційного супроводу заходів з питань STEM-освіти

2021

Сектор ОКМСІП, заклади освіти Селищенської сільської ради,

педагогічні працівники

2

Розроблення Положення про STEM-освіту в закладах

2021

Сектор ОКМСІП, заклади освіти Селищенської сільської ради,члени методичної ради

3

Укладання угод про співпрацю з державними та громадськими організаціями, органами місцевого самоврядування з питань STEM-освіти

2021-2024

Завідувач сектору

4

Забезпечення доступу до високошвидкісного Інтернету та підключення до Всеукраїнської мережі STEM-лабораторій

2021-2022

Сектор ОКМСІП, заклади освіти Селищенської сільської ради,

 

5

Залучення наукових та освітніх установ, закладів вищої, професійної, позашкільної освіти, виробничих підприємств, громадських організацій, бізнес-структур до розвитку STEM-освіти в закладах освіти

2021-2025

Сектор ОКМСІП, заклади освіти Селищенської сільської ради,

 

Організаційно-методична робота

1

Вивчення досвіду роботи закладів освіти по запровадженню STEM-освіти через онлайн платформи

2021-2025

Сектор ОКМСІП, заклади освіти Селищенської сільської ради,, педагогічні працівники

2

Забезпечення організаційного, науково-методичного та інформаційно-аналітичного супроводу STEM-освіти

2021-2025

Сектор ОКМСІП, заклади освіти Селищенської сільської ради,

 

3

Упровадження в освітній процес інтегрованих навчальних програм спецкурсів, факультативів, гуртків з новітніх технологій

2021-2025

Сектор ОКМСІП, заклади освіти Селищенської сільської ради,

педагогічні працівники

4

Сприяння участі педагогічних працівників  у різнопланових заходах регіонального, всеукраїнського, міжнародного рівнів: науково-практичні конференції, семінари, вебінари, STEM-фестивалі, конкурси, заняття у web-STEM-школі «STEM-освіта вчителя»

2021-2025

Сектор ОКМСІП, заклади освіти Селищенської сільської ради,

педагогічні працівники

Робота з педагогічними кадрами

1

Забезпечення проходження спецкурсів для педагогічних працівників, які проводитимуть уроки в STEM-лабораторії

2021-2022

Завідувач сектору

2

Проведення заходів з питань обміну досвідом, підвищення фахової майстерності, впровадження інноваційних форм і методів навчальної та проєктної діяльності для педагогічних працівників

2021-2024

Педагогічні працівники

3

Упровадження STEM-технологій на розвиток молодших школярів через LEGO – година «LEGO винахідник» (1-3 класи)

2021-2022

Учителі 1-3-х класів

4

Проведення бінарних (інтегрованих) уроків та виховних заходів із використанням онлайн-середовищ та STEM-лабораторії

2021-2025

Педагогічні працівники

Інформаційно-просвітницька та видавнича робота

1

Участь у просвітницьких акціях (фестивалі, конкурси, наукові пікніки, літні школи), спрямованих на популяризацію напрямків STEM-освіти для дітей та їхніх батьків

2021-2025

Сектор ОКМСІП, заклади освіти Селищенської сільської ради,

педагогічні працівники

2

Інформаційне наповнення шкільного веб-сайту з питань розвитку STEM-освіти в закладах освіти

2021-2025

Педагогічні працівники

 

    1. Додаток до проєкту «Методичне забезпечення освітнього процесу» щодо організації допрофільної освіти здобувачів освіти

 

№ з/п

Зміст роботи

Термін

виконання

Відповідальні

Управлінсько-аналітична робота

1

Вивчення нормативної бази щодо організаційного, методичного, інформаційного супроводу заходів з питань допрофільної освіти

2021

Сектор ОКМСІП, заклади освіти Селищенської сільської ради,, члени методичної ради

2

Укладання угод про співпрацю з закладами професійної освіти щодо удосконалення системи ранньої профорієнтації вихованців 

2021-2025

Завідувач сектору

 Організаційно-методична робота

1

Вивчення досвіду роботи закладів освіти по запровадженню допрофільної освіти

2021-2025

Сектор ОКМСІП, заклади освіти Селищенської сільської ради,

 

2

Запровадження курсів за вибором, факультативів, консультацій для учнів 9-10-х класах, що забезпечують поглиблення предмета майбутньої профілізації

2021-2025

Сектор ОКМСІП, заклади освіти Селищенської сільської ради,

 

 

 

Робота з педагогічними кадрами

1

Створення оптимальних умов для розвитку пізнавальних та професійних інтересів, нахилів, здібностей і потреб здобувачів освіти

2021-2025

Сектор ОКМСІП, заклади освіти Селищенської сільської ради,

 

2

Забезпечення участі учнів у заходах всеукраїнського та обласного рівнів щодо розвитку їхніх професійних інтересів, нахилів та здібностей

2021-2025

Сектор ОКМСІП, заклади освіти Селищенської сільської ради,

 

3

Організація психолого-педагогічного супроводу допрофільної освіти (анкетування, бесіди з батьками учнів щодо правильного вибору професії їхніми дітьми , тижні профорієнтації)

2021-2025

Сектор ОКМСІП, заклади освіти Селищенської сільської ради,

класні керівники

Інформаційно-просвітницька робота

1

Участь у просвітницьких акціях спрямованих на популяризацію допрофільної освіти для дітей та їхніх батьків

2021-2025

Сектор ОКМСІП, заклади освіти Селищенської сільської ради,

 

2

Інформаційне наповнення шкільних веб-сайтів з питань розвитку допрофільної освіти в закладах освіти

2021-2025

Педагогічні працівники

 

  1. Проєкт «Управління закладами освіти»

Мета:

  • вироблення стратегії розвитку освітньої системи закладів освіти; 
  • забезпечення якісними змінами в освітньому просторі закладів освіти Селищенської сільської ради відповідно до сучасних вимог концепції "Нової української школи".

Завдання:

  • забезпечення оптимальної структури закладів освіти;
  • сприяння участі громадськості у формуванні освітньої політики закладів освіти;
  • створення умов для зростання професійного рівня педагогічних кадрів; 
  • вдосконалення навчально-матеріальної бази закладів освіти;
  • здійснення систематичного планування, моніторингу та аналізу діяльності закладів освіти. 

Пріоритети:

  • управління на основі стратегічного планування, організація взаємодії всіх учасників освітнього процесу, мотивація і контроль діяльності;
  • забезпечення ефективного управління завдяки впровадженню моніторингового супроводу управлінських процесів;
  • залучення громадськості для підвищення ефективності освітнього процесу.

 

Шляхи реалізації

№ з/п

 

Зміст роботи

Очікувані результати

Термін виконання

 

Відповідальні

 

1

Організація освітнього процесу;

виконання нормативних документів;

вдосконалення внутріньошкільного контролю

Організація та забезпечення оптимальних, стабільних умов для освітнього процесу

2021-2025

Сектор ОКМСІП, заклади освіти Селищенської сільської ради,

 

2

Управління освітнім процесом закладу. Проведення педагогічних рад

 

Об’єднання зусиль педагогічного колективу закладу для підвищення рівня освітньої роботи, упровадження в практику досягнень педагогічної науки й передового педагогічного досвіду

2021-2025

Сектор ОКМСІП, заклади освіти Селищенської сільської ради,

 

3

Впровадження моделі громадсько-державного управління на засадах рівноправної участі усіх учасників у забезпеченні ефективності освітнього процесу

Вивчення громадської думки та поширення її на прийняття управлінських рішень

2021-2025

Сектор ОКМСІП, заклади освіти Селищенської сільської ради,

 

4

Створення цілісної системи управління, забезпечення якісного рівня контрольно-аналітичної діяльності відповідно до сучасних вимог

Підвищення якості освітнього процесу. Розвиток творчого потенціалу кожного вчителя

2021-2025

Сектор ОКМСІП, заклади освіти Селищенської сільської ради,

 

5

Забезпечення ефективної роботи Ради шкіл

Спільна робота Ради школи та керівництва закладу освіти 

 

2021-2025

Сектор ОКМСІП, заклади освіти Селищенської сільської ради,

 

6

Раціональний та доцільний розподіл функціональних обов’язків між керівництвом, педагогічними працівниками

Покращення роботи всіх сфер шкільної діяльності

2021-2025

Керівництво

7

Забезпечення життєдіяльності закладів освіти

Залучення позабюджетних коштів, покращення роботи з охорони праці та соціального захисту

2021-2025

Сектор ОКМСІП, заклади освіти Селищенської сільської ради,

 

8

Здійснення адміністративно-господарської роботи

Покращення матеріально-технічної бази закладу освіти

2021-2025

Сектор ОКМСІП, заклади освіти Селищенської сільської ради,

 

9

Звітування директорів перед громадськістю, колективом

Постійне інформаційне забезпечення, гласність

2021-2025

Сектор ОКМСІП, заклади освіти Селищенської сільської ради,

 

10

Забезпечення систематичного інформаційного супроводу освітнього процесу на шкільних сайтах

Інформованість педагогічних працівників, учнів, батьків у роботі закладів освіти

2021-2025

заклади освіти Селищенської сільської ради,

 

 

  1. Проєкт «Кадрове забезпечення освітнього процесу»

Мета:

  • підвищити престиж педагогічної професії у суспільстві;
  • створити систему планомірного поповнення закладів освіти висококваліфікованими спеціалістами та забезпечити високу результативність професійної діяльності педагогічних кадрів;
  • створити сприятливі умови для професійної діяльності педагогічних працівників, забезпечити їхні конституційні права.

 

Завдання:

  • оптимізація кадрового забезпечення закладів освіти;
  • підвищення ролі педагога у формуванні суспільства;
  • підвищення рівня соціально-економічного та фінансового забезпечення підготовки педагогічних працівників, їх професійної діяльності.

 

Пріоритети:

  • обґрунтоване прогнозування потреби в педагогічних працівниках;
  • стабілізація кадрового складу закладів освіти;
  • підвищення професійного рівня педагогічних працівників;
  • поліпшення морального і матеріального стимулювання професійної діяльності педагогічних працівників.

 

Шляхи реалізації

№ з/п

 

Зміст роботи

Очікувані результати

Термін виконання

 

Відповідальні

 

1

Стимулювання педагогічних працівників до здобуття спеціальної освіти

Забезпечення гідних умов для здобуття сучасної, доступної та якісної освіти відповідно до вимог суспільства

2021-2025

Сектор ОКМСІП, заклади освіти Селищенської сільської ради,

 

2

Удосконалення професіоналізму та методичної майстерності педагогічних працівників, широкого використання інноваційних технологій 

Підвищення якості освіти

2021-2025

Завідувач сектору

3

Упровадження системи професійно-педагогічної адаптації молодих фахівців

Виявлення найбільш активної, талановитої молоді

2021-2025

Завідувач сектору

4

Організація неперервної мовної освіти для підвищення мовної культури вчителів (проведення лекторіїв, конкурсів, круглих столів, курсів української мови, поповнення фондів бібліотеки словниками, довідниками, періодикою)

Ріст професійної майстерності, забезпечення ефективності освітнього процесу

2021-2025

Сектор ОКМСІП, заклади освіти Селищенської сільської ради,

 

5

Організація щорічного моніторингу якості методичної роботи з педагогічними працівниками

Підвищення якості освіти

2021-2025

Сектор ОКМСІП, заклади освіти Селищенської сільської ради,

 

 

  1. Розділ «Інформаційно-освітнє середовище»

 Мета:

забезпечення якості навчання та комплексного підходу до використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій у освітньому процесі;

  • створення єдиного освітнього інформаційного середовища;
  • підготовка учнів до життя та діяльності в умовах інформаційного суспільства, формування в них навичок самостійного пошуку, оцінювання та систематизації інформації.

Завдання:

  • модернізація комп’ютерної техніки,
  • використання послуг всесвітньої мережі Інтернет;
  • широке впровадження в навчальний процес інформаційно-комунікаційних технологій; 
  • перепідготовка педагогічних кадрів, продовження навчання педагогічних працівників по оволодінню комп’ютерною грамотністю.

 

Пріоритети:

  • впровадження інформаційних технологій в управлінську діяльність; 
  • комп’ютеризація освітнього процесу.

 

Шляхи реалізації

№ з/п

 

Зміст роботи

Очікувані результати

Термін виконання

 

Відповідальні

 

1

Розробка та затвердження схеми інформаційного простору закладу

Створення єдиного інформаційно-освітнього простору

2021

Сектор ОКМСІП, заклади освіти Селищенської сільської ради,

 

2

Підключення всіх користувачів закладів освіти до мережі Інтернет

Забезпечення  підвищення якості освіти

2021-2022

Сектор ОКМСІП, заклади освіти Селищенської сільської ради,

 

3

Формування баз даних педагогічних працівників, учнів закладів освіти

 

Якісно новий рівень функціонування системи управління освітнім процесом та закладом в цілому

На початку поточного навчального року

Сектор ОКМСІП, заклади освіти Селищенської сільської ради,

 

4

Інформатизація управління закладами освіти, у тому числі:

- інформатизація діяльності адміністративно-управлінської ланки;

- інформатизація управління навчально-пізнавальною діяльністю учнів

Скорочення часу, виділеного на прийняття управлінських рішень за рахунок упровадження та експлуатації систем перетворення інформації

2021-2022

Сектор ОКМСІП, заклади освіти Селищенської сільської ради,

 

5

Формування інформаційної культури учасників освітнього процесу Селищенської громади

Організація доступу учнів, педагогічних працівників до вітчизняних і світових інформаційних ресурсів

2021-2025

Сектор ОКМСІП, заклади освіти Селищенської сільської ради,

 

6

Створення умов для навчання співробітників закладу  новим комп'ютерним технологіям

Здійснення розвитку  ІКТ компетентностей

2021-2022

Сектор ОКМСІП, заклади освіти Селищенської сільської ради,

 

7

Удосконалення шкільного сайту і робота з ним

Організація доступу учнів, педагогічних працівників, батьків, громадськості до сайту закладу освіти Зацікавленість учнів у створенні сторінки або пошуку матеріалу для сайту

2021-2025

Сектор ОКМСІП, заклади освіти Селищенської сільської ради,

 

8

Інформатизація методичної роботи шкіл

Створення електронної бази шкільної бібліотеки та тематичних цифрових архівів інформаційних і методичних ресурсів з навчальних предметів

 

2021-2025

Сектор ОКМСІП, заклади освіти Селищенської сільської ради,

 

9

Інформатизація діяльності бібліотеки закладів освіти

Запровадження передумов розробки та упровадження електронних документів

2021-2022

Сектор ОКМСІП, заклади освіти Селищенської сільської ради,

 

10

Організація системи інформаційної безпеки закладів освіти

Створення загальної системи забезпечення

 інформаційної 

безпеки

2021-2022

Сектор ОКМСІП, заклади освіти Селищенської сільської ради,

 

11

Впровадження навчальних програм з ІКТ-підтримкою

Функціонування якісно нового рівня системи управління освітнім процесом

2022-2025

Сектор ОКМСІП, заклади освіти Селищенської сільської ради,

 

12

Оснащення предметних кабінетів інтерактивним устаткуванням

Впровадження інформаційних технологій в освітній процес

2021-2025

Сектор ОКМСІП, заклади освіти Селищенської сільської ради,

 

 

 

  1. Проєкт «Виховна система»

Мета:

  • удосконалення та розвиток виховної системи на основі національних та загальнолюдських цінностей з урахуванням найважливіших компонентів освітнього процесу щодо формування особистості, здатної самореалізовуватися в умовах сучасних змін у суспільстві;

Завдання:

  • впровадження нових технологій організації виховного процесу в урочній, позаурочній діяльності закладів освіти, спрямованих на розвиток особистості дитини;
  • формування національної самоідентичності та міжкультурної толерантності з урахуванням внутрішніх міжетнічних, міжрелігійних відносин і перспектив інтеграції українського суспільства в європейський простір;
  • реалізація у процесі роботи особистісно-орієнтованого, діяльнісного, системного, творчого та компетентнісного підходів до організації виховного процесу у шкільному та класному колективах; 
  • оптимальне поєднання форм організації виховної роботи; 
  • подальший розвиток діяльності органу дитячого шкільного самоврядування;
  • забезпечення єдності навчання й виховання   як двох взаємозалежних складових системи освіти;
  • формування учня як активного, свідомого, творчого суб’єкта освітнього процесу;
  • розвиток системи профорієнтаційної освіти з метою самореалізації особистості в соціумі;
  • виховання правової культури в умовах демократичного суспільства;
  • залучення до активної екологічної діяльності, формування основ естетичної культури, гармонійний розвиток духовного, фізичного та психічного здоров’я.

Пріоритети:

  • створення необхідних умов для розвитку творчого потенціалу особистості, перспектив її саморозвитку в колективі;
  • стимулювання ініціативності та життєвої активності дитини;
  • виховання на засадах загальнолюдських і національних цінностей

№ з/п

 

Зміст роботи

Очікувані результати

Термін виконання

 

Відповідальні

 

1

Здійснення виховного процесу відповідно до діючих державних програм, інших нормативних актів, що обумовлюють виховну роботу в закладах освіти

Організація виховного процесу на основі принципів, державних програм, нормативних актів, що дозволяють виховати соціально-активну, освічену, моральну і фізично здорову особистість

 

2021-2025

Сектор ОКМСІП, заклади освіти Селищенської сільської ради

 

2

Удосконалення  системи виховної роботи  закладів освіти, впровадження нових технологій та методик виховання учнів

Формування в учнів громадської та правової свідомості, почуття власної гідності, творчого мислення, відповідальності, правових норм,  духовного багатства 

 

На початку поточного навчального року

Сектор ОКМСІП, заклади освіти Селищенської сільської ради

 

3

Забезпечення ефективності профілактики девіантної поведінки дітей та учнівської молоді, спрямування виховного процесу на попередження та подолання тютюнопаління, вживання наркотичних та психотропних речовин, профілактики ВІЛ/СНІДу

Збільшення кількості учнів і батьків, що ведуть здоровий спосіб життя і систематично займаються спортом. Створення оптимальних умов для забезпечення фізичного розвитку особистості, збереження її здоров’я.

 

2021-2025

Сектор ОКМСІП, заклади освіти Селищенської сільської ради

 

4

Поєднання організаційно-педагогічної, родинно-сімейної, національно-культурної, просвітницької діяльністі педагогічних працівників, батьків, учнів, місцевої громади

Створення гармонійного всебічного розвитку дитини, підготовка її до життя в існуючих соціальних умовах, реалізація її творчого потенціалу, формування у дітей моральних цінностей з позиції добра та справедливості

2021-2025

Сектор ОКМСІП, заклади освіти Селищенської сільської ради

 

5

Формування у підростаючого покоління основи естетичної та екологічної культури, патріотичного, громадянського, національного, трудового виховання

Виховання різнобічногармонійної особистості готової до виконання громадських і конституційних обов’язків, збереження духовних надбань українського народу,  формування особистісних рис громадянина української держави, екологічної культури

2021-2025

Сектор ОКМСІП, заклади освіти Селищенської сільської ради

6

Відродження національних свят та обрядів, національних традицій

Формування у молодого покоління національних якостей, важливого ставлення до культурної спадщини, до розвитку суспільства і культури, до відновлення духовних надбань народу

2021-2025

Сектор ОКМСІП, заклади освіти Селищенської сільської ради

 

7

Розширення сфери  діяльності учнів шляхом збереження та збільшення мережі гуртків, спортивних секцій, об’єднань за інтересами

Залучення дітей до експедиційної, художньопрактичної, навчальнопізнавальної діяльності

2021-2025

Сектор ОКМСІП, заклади освіти Селищенської сільської ради

8

Впровадження системи моніторингу досягнень у фестивалях, конкурсах, спортивних змаганнях різних рівнів

 

2021-2025

Сектор ОКМСІП, заклади освіти Селищенської сільської ради

 

9

Поглиблення  профорієнтаційної роботи

Усвідомлений вибір учнями майбутньої професії, допомога у подальшому навчанні або працевлаштуванні випускників. Виховання конкурентоспроможного випускника на ринку праці

2021-2025

Сектор ОКМСІП, заклади освіти Селищенської сільської ради

 

10

Формування організаторських здібностей особистості, її суспільно-громадського досвіду через залучення школярів до громадської дяльності

Дійєве самоврядування в заклада хосвіти та в класних колективах

2021-2025

Сектор ОКМСІП, заклади освіти Селищенської сільської ради

 

11

Проведення змістовного дозвілля учнівської молоді, спортивних змагань, фестивалів, свят тощо

Розвинені спортивні та творчі здібності учнів

2021-2025

Сектор ОКМСІП, заклади освіти Селищенської сільської ради

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Проєкт «Здорова особистість»

Мета програми:

  • формування безпечних, комфортних та здорових умов навчання в закладах освіти, освітнього середовища, яке забезпечує оволодіння учнями компетентностями, необхідними для життя, формування культури безпечної та здорової поведінки;

 

Завдання:

  • виховання свідомого ставлення учнів до власного здоров'я та здоров'я інших громадян як найвищої соціальної цінності; 
  • створення здорових та безпечних умов праці для здійснення освітнього процесу;
  • проведення просвітницької роботи серед батьків щодо їхньої відповідальності за здоров'я дітей; 
  • створення умов для якісного харчування дітей; 
  • проведення медичного, педагогічного та соціально-психологічного моніторингу.

 

Пріоритети: 

  • передача учням сучасних, достовірних знань про здоровя і здоровий спосіб життя;
  • сприяння розповсюдженню знань про здоровя в школі, родині, навколишньому середовищі;
  • залучення школярів до активної пропаганди здорового способу життя серед однолітків за принципом «рівний – рівному»;
  • підвищення рівня національної культури дотримання національних традицій народу (козацька педагогіка)

                                                  

№ з/п

 

Зміст роботи

Очікувані результати

Термін виконання

 

Відповідальні

 

1

Побудова безпечного та здорового освітнього середовища в рамках реалізації Концепції Нової української школи для забезпечення прав дітей на освіту, охорону здоров’я, створення умов для надання учням якісних освітніх та медичних послуг

Формування безпечного та здорового освітнього середовища сприятиме кращій реалізації інтелектуального, фізичного, соціального та емоційного розвитку учнів, їх потенціалу

2021-2025

Сектор ОКМСІП, заклади освіти Селищенської сільської ради,

 

2

Контроль за станом здоров’я учнів. Моніторинг поглибленого медичного огляду учнів

Забезпечення індивідуального підходу у освітньому  процесі, створення умов для сприятливого  фізичного та психічного розвитку дітей

2021-2025

Сектор ОКМСІП, заклади освіти Селищенської сільської ради,

3

Підвищення якості проведення організованих занять фізкультурою і спортом учнів із урахуванням індивідуальних фізичних можливостей і особливостей

Позитивна динаміка у формуванні ціннісних орієнтацій учнів на здоровий спосіб життя

2021-2025

Сектор ОКМСІП, заклади освіти Селищенської сільської ради

 

4

Впровадження в практику роботи нетрадиційних методів, методик, альтернативних технологій, освітніх програм щодо формування здорового способу життя здобувачів освіти

Формування навичок здорового способу життя учнів

2021-2025

Сектор ОКМСІП, заклади освіти Селищенської сільської ради

 

5

Забезпечення контролю за порядком, якістю та дотриманням норм харчування дітей в закладі освіти

Організація харчування учнів

2021-2025

Сектор ОКМСІП, заклади освіти Селищенської сільської ради

 

8

Організація профілактичної роботи зі збереження здоров’я учнів. Проведення шкільних змагань з окремих видів спорту та спортивних свят

Формування здорового способу життя учнів

2021-2025

Сектор ОКМСІП, заклади освіти Селищенської сільської ради

 

9

Залучення учнів до занять спортом у спортивних секціях та гуртках

Формування здорової особистості, набуття учнями навичок здорового способу життя

 

2021-2025

Сектор ОКМСІП, заклади освіти Селищенської сільської ради

 

 

8.  Проєкт «Соціально-психологічний супровід»

Мета: 

  • створення умов для розвитку пізнавальних можливостей та формування інтересів учнів;
  • створення доброзичливого клімату в учнівських колективах;
  • створення сприятливого психологічного мікроклімату в освітньому середовищі;
  • створення умов для різнобічного розвитку особистості;
  • соціалізація дітей пільгового контингенту та здійснення соціально-педагогічного патронажу;
  • організація корекційної роботи з учнями;
  • підвищення рівня психологічних знань педагогічних працівників та батьків.

 

 

Завдання:

  • скоординувати зусилля педагогів та батьків для повної соціалізації здобувачів освіти;
  • здійснювати психологічний супровід всіх учасників освітнього процесу;
  • здійснювати профілактичну і консультативну роботу;
  • формувати навички здорового способу життя, розвивати здоров’язберігаючі  компетентності;
  • формувати родинно-сімейні цінності, як необхідної складової духовної культури здобувачів освіти;
  • забезпечувати права дітей на здобуття базового рівня загальної середньої освіти шляхом організованого освітнього процесу.

 

Пріоритети:

  • формування громадської позиції учнів;
  • успішна соціалізація випускників;
  • профілактика негативних явищ та пропаганда здорового способу життя.

Шляхи реалізації

№ з/п

Зміст роботи

Очікувані результати

Термін виконання

Відповідальні

 

1

Адаптація учнів до соціального середовища шляхом оптимального розвитку потенційних можливостей

Підвищення рівня адаптації учнів

2021-2025

Сектор ОКМСІП, заклади освіти Селищенської сільської ради

Учителі 1-4 класів, п/о

2

Впровадження соціально-психологічного проєкту «Шкільна медіація – простір безконфліктного спілкування»

Покращення сприятливого мікроклімату та формування навичок врегулювання конфліктних ситуацій  в учнівському середовищі

2021-2025

Сектор ОКМСІП, заклади освіти Селищенської сільської ради

Класні керівники, п/о

3

Організація профілактичної роботи зі збереження здоров'я учнів. Профілактичний проект «Стоп насильству! 16 днів проти насильства»

Формування в учнів здоров’язберігаючих компетентностей

 

 

2021-2025

Сектор ОКМСІП, заклади освіти Селищенської сільської ради

Педагоги- організатори, класні керівники

 

4

Виявлення учнів «групи ризику» і дітей, в яких виникають труднощі у навчанні

Покращення соціального розвитку учнів у закладах освіти

 

2021-2025

Сектор ОКМСІП, заклади освіти Селищенської сільської ради

Педагоги – організатори, класні керівники

5

Профілактика негативних явищ в учнівському середовищі, формування здоров’язберігаючої та соціальної компетентності

Формування в учнів здоров’язберігаючих компетентностей

 

2021-2025

Сектор ОКМСІП, заклади освіти Селищенської сільської ради

Педагоги – організатори, класні керівники

6

Систематичне відстеження динаміки розвитку учнів на всіх етапах шкільного навчання

Результативність розвивальної роботи з учнями

2021-2025

Сектор ОКМСІП, заклади освіти Селищенської сільської ради

Педагоги – організатори, класні керівники

 

9.Розділ «Матеріально-технічне забезпечення освітнього процесу»

 Мета програми:

  • забезпечення в школах належних умов для навчання і виховання відповідно до сучасних санітарно-гігієнічних, технічних та педагогічних вимог.

 

Завдання:

  • поліпшити умови експлуатації та утримання будівель закладу освіти;
  • виконати капітальні та поточні ремонти за новітніми технологіями, які передбачають тривалий гарантійний термін експлуатації;
  • забезпечити відповідно до сучасних санітарно-гігієнічних, інженерно-технологічних вимог безпечні умови для навчання та життєдіяльності в

закладі освіти;

  • забезпечити заклади освіти сучасними меблями, комп’ютерною технікою, створити сприятливі та комфортні умови для організації освітнього процесу

 

Пріоритети:

  • здійснення заходів щодо модернізації матеріально-технічної бази закладу освіти.  

 

Очікувані результати:

  • оновлення матеріально-технічної бази закладів освіти; 
  • створення сприятливих умов для організації освітнього процесу.

 

№ з/п

 

Зміст роботи

2021

2022

2023

2024

2025

Відповідальні

 

1

Проведення технічного аналізу стану приміщень школи

+

+

+

+

+

Сектор ОКМСІП, заклади освіти Селищенської сільської ради

 

2

Проведення поточного ремонту: 

- навчальних кабінетів, 

- спортивної кімнати, 

- бібліотеки,

- їдальні,

- допоміжних приміщень,

- ремонт полів, заміна покриття,

- туалетів,

- коридорів, сходових клітин;

- тротуарної доріжки ;

- коридору 1 поверху шкільного корпусу

 

+

+

+

+

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

+

 

+

 

+

Сектор ОКМСІП, заклади освіти Селищенської сільської ради

 

3

Благоустрій шкільного подвір’я: поточний ремонт допоміжних приміщень, фарбування вуличного спортивного нестандартного обладнання, облаштування клумб

+

+

+

+

+

Сектор ОКМСІП, заклади освіти Селищенської сільської ради

 

4

Проведення  ревізії та реконструкції освітлення (заміна ламп, вимикачів, розеток, плафонів)

+

+

+

+

+

Сектор ОКМСІП, заклади освіти Селищенської сільської ради

 

5

Проведення  ревізії та реконструкції теплопостачання

+

+

+

+

+

Сектор ОКМСІП, заклади освіти Селищенської сільської ради

 

6

Проведення капітального ремонту:

- системи опалення шкільного корпусу;

- цоколю та відмостки будівлі шкільного корпусу;

- спортивної кімнати

 

 

+

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

+

+

Сектор ОКМСІП, заклади освіти Селищенської сільської ради

 

7

Проведення інвентаризації шкільного майна

+

+

+

+

+

Сектор ОКМСІП, заклади освіти Селищенської сільської ради

 

8

Поточний ремонт:

- стін у приміщенні їдальні;

- навісу та головного входу  до приміщення школи

 

 

+

 

 

+

 

 

 

 

+

 

Сектор ОКМСІП, заклади освіти Селищенської сільської ради

 

9

Придбання:

-  шкільні меблі;

- мультимедійний комплекс;

- комп’ютерна техніка

- телевізор;

- дидактичний матеріал для НУШ;

- інтерактивна панель;

- ксерокс

 

+

+

+

+

+

 

+

+

 

+

+

+

 

+

 

+

+

 

+

+

+

 

+

 

+

+

 

+

+

+

 

+

 

+

+

 

+

 

+

 

+

 

+

+

К Сектор ОКМСІП, заклади освіти Селищенської сільської ради

 

10

Придбання обладнання та меблів для харчоблоку:

- виробничі стелажі;

- холодильна шафа;

- меблі;

-сковороди електричні;

- картоплечистка електрична;

- витяжка електрична;

- виробничі столи;

- мийки з нержавіючої сталі;

 

 

+

 

 

+

 

+

 

 

 

 

+

+

 

 

 

 

 

 

 

+

+

+

+

 

 

 

+

 

 

 

 

+

 

 

 

 

 

+

 

 

 

 

Сектор ОКМСІП, заклади освіти Селищенської сільської ради

 

11

Здійснення ремонту комп’ютерної техніки

+

+

+

+

+

Сектор ОКМСІП, заклади освіти Селищенської сільської ради

 

12

Придбання спортивного інвентарю

+

+

+

+

+

Сектор ОКМСІП, заклади освіти Селищенської сільської ради

 

13

Забезпечення необхідними засобами  для прибирання (халати, дезинфікуючі та миючі засоби)

+

+

+

+

+

Сектор ОКМСІП, заклади освіти Селищенської сільської ради

 

14

Забезпечення прибиральним інвентарем (лопати, граблі, віники, відра тощо)

+

+

+

+

+

Сектор ОКМСІП, заклади освіти Селищенської сільської ради

 

15

Забезпечення медикаментами та канцтоварам

+

+

+

+

+

Сектор ОКМСІП, заклади освіти Селищенської сільської ради

 

16

Забезпечення дотримання техніки безпеки і протипожежної безпеки учасниками освітнього процесу (створення безпечного середовища

+

+

+

+

+

Сектор ОКМСІП, заклади освіти Селищенської сільської ради

 

 

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень